Work in Progress: 202002

Reinforcement Learning multiagent system for simulating a survival environment

Sistema multiaxente de aprendizaxe por reforzo para simulación de contorna de supervivencia
Sistema multiagente de aprendizaje por refuerzo para simulación de entorno de supervivencia
co-advised with Luis Omar Álvarez Mures]] (Cinfo, UDC) and Francisco Javier Taibo Pena (UDC)
-> pdf pdf (en) (en)
-> https://gitlab.com/ruben.montero/town-survival-rl-simulator

2018

Design and implementation of a videogame in the field of Human Rights based on free software tools

Deseño e implementación dun videoxogo no ámbito dos dereitos humanos baseado en ferramentas libres
Diseño e implementación de un videojuego en el ámbito de los derechos humanos basado en herramientas libres
co-advised with Miguel Rodríguez-Segade Alonso and Sergio Fernández Alonso (ESF, Enseñería sen Fronteiras)
-> pdf (gl)
-> https://gitlab.com/daniel.barbeira/blockrain.js

Master of Science in Informatics, specialization Parallel, Distributed and Embedded Systems. Université Grenoble Alpes.
co-advised with Bruno Raffin (Inria Rhône-Alpes, Datamove team)

Interactive voxel-based rendering engine: study and development

Estudo e desenvolvemento dun motor gráfico interactivo baseado en voxels _(gl)_
Estudio y desarrollo de un motor gráfico interactivo basado en voxels _(es)_
co-advised with Diego Andrade Canosa (UDC, Dpt. Enxeñería de Computadores)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1662870~S1*gag
-> pdf (es)

2016

Automatic generation of animation sequences from video

Xeración automática de secuencias en animación a partir de vídeo _(gl)_
Generación automática de secuencias en animación a partir de vídeo _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1545896~S1*gag
-> https://github.com/diego-plan9/rotoscopia

Development of a web application for historical investigation and dissemination

Desenvolvemento dunha aplicación web para a investigación e divulgación histórica _(gl)_
Desarrollo de una aplicación web para la investigación y divultación histórica _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1541529~S1*gag

Java application for face recognition using OpenCV

Aplicación de recoñecemento facial en Java mediante OpenCV _(gl)_
Aplicación de reconocimiento facial en Java mediante OpenCV _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1537338~S1*gag

Planar surfaces recognition using genetic algorithms in CUDA

Recoñecemento de superficies planas con algoritmos xenéticos en Cuda _(gl)_
Reconocimiento de superficies planas con algoritmos genéticos en CUDA _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1544003~S1*gag

Deployment and integration of a collaborative email platform with a storage system in a private cloud

Implantación e integración dunha plataforma de correo colaborativo cun sistema de almacenamento nunha nube privada _(gl)_
Implantación e integración de una plataforma de correo colaborativo con un sistema de almacenamiento en una nube privada _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1543792~S1*gag

Web application to manage workflows within a company

Aplicación web para a xestión do fluxo de traballo dentro dunha empresa _(gl)_
Aplicación web para la gestión del flujo de trabajo dentro de una empresa (es)

Application for managing a country store

Desenvolvemento dunha aplicación para a xestión dunha tenda de ultramarinos no rural _(gl)_
Desarrollo de una aplicación para la gestión de una tienda de ultramarinos rural _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1543790~S1*gag

2015

Design and implementation of a HPC solution for Stereo Matching

Deseño e implementación dunha solución HPC para Stereo Matching _(gl)_
Diseño e implementación de una solución HPC para Stero Matching _(es)_
co-advised with Juan Ramón Rabuñal Dopico (UDC, Dpt. Computación)
-> pdf (en)
-> https://github.com/omaralvarez/GCVL

Design and implementation of the deployment in the cloud of a highly-­scalable platform for multimedia metadata

Deseño e implementación do despregamento na nube dunha plataforma altamente escalable de metadatos multimedia _(gl)_
Diseño e implementación del despliegue en la nube de una plataforma altamente escalable de metadatos multimedia _(es)_
co-advised with Laura Milagros Castro Souto (UDC, Dpt. Computación)
-> pdf (gl)

Implementation of a stock management system for an e-commerce platform

Implementación dun sistema de xestión de stock para unha plataforma de comercio electrónico _(gl)_
Implementación de un sistema de gestión de stock para una plataforma de comercio electrónico (es) -> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1531121~S1*gag

State-of-the-art point cloud rendering with OpenGL

Visualización avanzada de nubes de puntos con OpenGL _(gl/es)_
co-advised with Luis Omar Álvarez Mures (UDC, PhD Student at Dpt. Enxeñería de Computadores)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1535210~S1*gag
-> https://github.com/eipporko/Cube

2014

Implementation of ITILv3 in the IT services of a local government

Implantación de ITILv3 nos servizos TI dunha administración local _(gl)_
Implantación de ITILv3 en los servicios TI de una administración local _(gl)_
co-advised with Ramón Álvarez Veiras (Concello da Coruña, Dpt. Informática)

Real-time management tool massive 3D point clouds

Ferramenta para o traballo interactivo con grandes nubes de puntos 3D _(gl)_
Herramienta para el trabajo interactivo con grandes nubes de puntos 3D _(es)_
co-advised with Alberto Jaspe Villanueva (Italy, CRS4, Visual Computing Group)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1521392~S1*gag

2013

Real-time multiresolution 3D visualization system for huge LIDAR datasets

Sistema multirresolución de visualización 3D en tempo real para grandes bases de datos LIDAR _(gl)_
Sistema multirresolución de visualización 3D en tiempo real para grandes bases de datos LIDAR _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1515710~S1*gag

Conjugate gradient for sparse matrices on GPU using CUDA

Gradiente conxugado para matrices dispersas sobre GPUs usando CUDA _(gl)_
Gradiente conjugado para matrices dispersas sobre GPUs usando CUDA _(es)_
co-advised with Margarita Amor López (UDC, Dpt. Enxeñería de Computadores)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1506243~S1*gag

Client-server point-based rendering WebGL

Sistema cliente-servidor para a visualización de nubes de puntos con WebGL _(gl)_
Sistema cliente-servidor para la visualización de nubes de puntos con WebGL _(es)_
co-advised with Alberto Jaspe Villanueva (Italy, CRS4, Visual Computing Group)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1506989~S1*gag

Software for managing the budget, planning and cost control in a construction company

Aplicación para a xestión de orzamentos, planificación e control de custos de obra dunha empresa de construción _(gl)_
Aplicación para la gestión de presuspuestos, planificación y control de costes de obra de una empresa de construcción _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1516169~S1*gag

2012

Point Cloud Manager: A multi-resolution framework for managing huge 3D point cloud datasets

Point Cloud Manager: Sistema Multirresolución para o tratamento de grandes datasets de nubes de puntos 3D _(gl)_
Point Cloud Manager: Sistema Multirresolución para el tratamiento de grandes datasets de nubes de puntos 3D _(es)_
co-advised with Javier Taibo Pena (UDC, Dpt. Enxeñería Civil)
-> pdf (es)

Global illumination for point-based rendering

Iluminación global para render baseado en puntos _(gl)_
Iluminación global para render basado en puntos _(es)_
co-advised with Alberto Jaspe Villanueva (Italy, CRS4, Visual Computing Group)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1488553~S1*gag

Building a robot to autonomously traverse the whole area inside a perimeter

Construción dun robot que de xeito autónomo recorra toda a área delimitada por un perímetro _(gl)_
Construcción de un robot que de forma autónoma recorra toda el área delimitada por un perímetro _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1490803~S1*gag

Performance analysis of CUDA computation

Análisis de rendemento da computación con CUDA _(gl)_
Análisis de rendimiento de la computación con CUDA _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1490805~S1*gag

A tool for the creation and management of basketball moves and exercises

**Ferramenta para a creación e xestión de xogadas e exercicios de baloncesto (gl)**
**Herramienta para la creación y gestión de jugadas y ejercicios de baloncesto (es)**
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1490808~S1*gag

2011

Performance analysis of CUDA 4.0 for multiple GPUs

Análise de rendemento multiGPU en CUDA 4.0 _(gl)_
Análisis de rendimiento multiGPU en CUDA 4.0 _(es)_
co-advised with Margarita Amor López (UDC, Dpt. Enxeñería de Computadores)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1473774~S1*gag

Design of a VPN-based deployment architecture with centralized configuration upon Pulsarent’s requirements

Deseño dunha arquitectura de despregue baseada en VPN e de configuración centralizada supeditada aos requisitos do produto de cartelería dixital PulsarRent _(gl)_
Diseño de una arquitectura de despliegue basada en VPN y de configuración centralizada supeditada a los requisitos del producto de cartelería digital PulsarRent _(es)_
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1469501~S1*gag

2010

Parallel computation in a CPUs-GPUs heterogenerous environment

Computación paralela nunha contorna heteroxénea CPUs-GPUs _(gl)_
Computación paralela en un entorno heterogéneo CPUs-GPUs _(es)_
co-advised with Bruno Raffin (Inria Rhône-Alpes, Datamove team)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1460801~S1*gag

Teaching and Researching in Computer Science/Engineering

My research interests include High Performance Computing (HPC) and Computer Graphics.