Archive

Past EOG Works and Final Master Thesis supervised (en)
Histórico de Traballos Fin de Grao e de Mestrado dirixidos (gl)

2021

Study and performance comparison of different alternatives for the implementation of the RNA-seq technique

Estudo e comparativa de rendemento de distintas alternativas para a implementación da técnica de RNA-seq (gl)
Estudio y comparativa de rendimiento de distintas alternativas para la implementación de la técnica de RNA-seq (es)
by Santiago Millán González
co-advised with Diego Andrade Canosa (UDC)

Deep Learning Approach for Point-based Rendering GEI

Unha aproximación Deep Learning para render de nubes de puntos (gl)
Una aproximación Deep Learning para render de nubes de puntos (es)
by Martín Sánchez Fontao
co-advised with Luis Omar Álvarez Mures (UDC) and Francisco Javier Taibo Pena (UDC)
-> pdf (gl) -> slides (gl) -> Info/Anteproxecto (gl))
-> https://gitlab.com/fontao/deep-learning-para-render-de-nubes-de-puntos

2020

GPU-based mapping of multispectral images on huge 3D point clouds MHPC

Mapeo de imaxes multiespectrais sobre nubes de puntos 3D de alta densidad en GPU (gl)
Mapeo de imágenes multiespectrales sobre nubes de puntos 3D de alta densidad en GPU (es)
by Juan Manuel Jurado Rodríguez
co-advised with Francisco Ramón Feito Higueruela (Universidad de Jaén)
-> pdf (es) -> slides (es)

Reinforcement Learning multiagent system for simulating a survival environment MUEI

Sistema multiaxente de aprendizaxe por reforzo para simulación de contorna de supervivencia (gl)
Sistema multiagente de aprendizaje por refuerzo para simulación de entorno de supervivencia (es)
by Rubén Montero Vázquez
co-advised with Luis Omar Álvarez Mures (Cinfo, UDC) and Francisco Javier Taibo Pena (UDC)
-> pdf (en)
-> https://gitlab.com/ruben.montero/town-survival-rl-simulator

2018

Design and implementation of a videogame in the field of Human Rights based on free software tools MUEI

Deseño e implementación dun videoxogo no ámbito dos dereitos humanos baseado en ferramentas libres (gl)
Diseño e implementación de un videojuego en el ámbito de los derechos humanos basado en herramientas libres (es)
by Daniel José Barbeira Hayes
co-advised with Miguel Rodríguez-Segade Alonso (ESF, Enseñería sen Fronteiras) and Sergio Fernández Alonso (ESF, Enseñería sen Fronteiras)
-> pdf (gl)
-> https://gitlab.com/daniel.barbeira/blockrain.js

Master of Science in Informatics, specialization Parallel, Distributed and Embedded Systems. Université Grenoble Alpes.
by Henrique Colao Zanúz
co-advised with Bruno Raffin (Inria Rhône-Alpes, Datamove team)
-> pdf (en)

Interactive voxel-based rendering engine: study and development GEI

Estudo e desenvolvemento dun motor gráfico interactivo baseado en voxels (gl)
Estudio y desarrollo de un motor gráfico interactivo basado en voxels (es)
by Víctor Castro Cabado
co-advised with Diego Andrade Canosa (UDC, Dpt. Enxeñería de Computadores)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1662870~S1*gag
-> pdf (es)

2016

Automatic generation of animation sequences from video EI

Xeración automática de secuencias en animación a partir de vídeo (gl)
Generación automática de secuencias en animación a partir de vídeo (es)
by Diego Moreda Rodríguez
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1545896~S1*gag
-> pdf (es) slides (es)

Development of a web application for historical investigation and dissemination GEI

Desenvolvemento dunha aplicación web para a investigación e divulgación histórica (gl)
Desarrollo de una aplicación web para la investigación y divultación histórica (es)
by José Enrique Benlloch Castiñeira
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1541529~S1*gag

Java application for face recognition using OpenCV EI

Aplicación de recoñecemento facial en Java mediante OpenCV (gl)
Aplicación de reconocimiento facial en Java mediante OpenCV (es)
by David García Pol
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1537338~S1*gag

Planar surfaces recognition using genetic algorithms in CUDA ETIS

Recoñecemento de superficies planas con algoritmos xenéticos en CUDA (gl)
Reconocimiento de superficies planas con algoritmos genéticos en CUDA (es)
by Iván Lago Castro
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1544003~S1*gag

Deployment and integration of a collaborative email platform with a storage system in a private cloud ETIX

Implantación e integración dunha plataforma de correo colaborativo cun sistema de almacenamento nunha nube privada (gl)
Implantación e integración de una plataforma de correo colaborativo con un sistema de almacenamiento en una nube privada (es)
by Lorenzo Rodríguez Pérez
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1543792~S1*gag

Web application to manage workflows within a company ETIX

Aplicación web para a xestión do fluxo de traballo dentro dunha empresa (gl)
Aplicación web para la gestión del flujo de trabajo dentro de una empresa (es)
by Marcos Pérez Vázquez

Application for managing a country store ETIX

Desenvolvemento dunha aplicación para a xestión dunha tenda de ultramarinos no rural (gl)
Desarrollo de una aplicación para la gestión de una tienda de ultramarinos rural (es)
by Gerardo Manuel López Fernández
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1543790~S1*gag

2015

Design and implementation of a HPC solution for Stereo Matching MICAP

Deseño e implementación dunha solución HPC para Stereo Matching (gl)
Diseño e implementación de una solución HPC para Stero Matching (es)
by Luis Omar Álvarez Mures
co-advised with Juan Ramón Rabuñal Dopico (UDC, Dpt. Computación)
-> pdf (en)
-> https://github.com/omaralvarez/GCVL

Design and implementation of the deployment in the cloud of a highly-­scalable platform for multimedia metadata

Deseño e implementación do despregamento na nube dunha plataforma altamente escalable de metadatos multimedia (gl)
Diseño e implementación del despliegue en la nube de una plataforma altamente escalable de metadatos multimedia (es)
by Juan Font Alonso
co-advised with Laura Milagros Castro Souto (UDC, Dpt. Computación)
-> pdf (gl)

Implementation of a stock management system for an e-commerce platform GEI

Implementación dun sistema de xestión de stock para unha plataforma de comercio electrónico (gl)
Implementación de un sistema de gestión de stock para una plataforma de comercio electrónico (es)
by Juan Manuel García Sánchez
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1531121~S1*gag

State-of-the-art point cloud rendering with OpenGL ETIS

Visualización avanzada de nubes de puntos con OpenGL (gl/es)
co-advised with Luis Omar Álvarez Mures (UDC, PhD Student at Dpt. Enxeñería de Computadores)
by David Antúnez González
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1535210~S1*gag
-> https://github.com/eipporko/Cube

2014

Implementation of ITILv3 in the IT services of a local government GEI

Implantación de ITILv3 nos servizos TI dunha administración local (gl)
Implantación de ITILv3 en los servicios TI de una administración local (gl)
by Gloria Picos Sedes
co-advised with Ramón Álvarez Veiras (Concello da Coruña, Dpt. Informática)

Real-time management tool massive 3D point clouds GEI

Ferramenta para o traballo interactivo con grandes nubes de puntos 3D (gl)
Herramienta para el trabajo interactivo con grandes nubes de puntos 3D (es)
by Luis Omar Álvarez Mures
co-advised with Alberto Jaspe Villanueva (Italy, CRS4, Visual Computing Group)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1521392~S1*gag

2013

Real-time multiresolution 3D visualization system for huge LIDAR datasets GEI

Sistema multirresolución de visualización 3D en tempo real para grandes bases de datos LIDAR (gl)
Sistema multirresolución de visualización 3D en tiempo real para grandes bases de datos LIDAR (es)
by Alberto Jaspe Villanueva
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1515710~S1*gag
-> pdf (es)

Conjugate gradient for sparse matrices on GPU using CUDA EI

Gradiente conxugado para matrices dispersas sobre GPUs usando CUDA (gl)
Gradiente conjugado para matrices dispersas sobre GPUs usando CUDA (es)
by María del Carmen Pena Lourés
co-advised with Margarita Amor López (UDC, Dpt. Enxeñería de Computadores)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1506243~S1*gag

Client-server point-based rendering WebGL EI

Sistema cliente-servidor para a visualización de nubes de puntos con WebGL (gl)
Sistema cliente-servidor para la visualización de nubes de puntos con WebGL (es)
by Javier Rey Neira
co-advised with Alberto Jaspe Villanueva (Italy, CRS4, Visual Computing Group)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1506989~S1*gag

Software for managing the budget, planning and cost control in a construction company GEI

Aplicación para a xestión de orzamentos, planificación e control de custos de obra dunha empresa de construción (gl)
Aplicación para la gestión de presuspuestos, planificación y control de costes de obra de una empresa de construcción (es)
by Raúl Fernández Núñez
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1516169~S1*gag

2012

Point Cloud Manager: A multi-resolution framework for managing huge 3D point cloud datasets MICAP

Point Cloud Manager: Sistema Multirresolución para o tratamento de grandes datasets de nubes de puntos 3D (gl)
Point Cloud Manager: Sistema Multirresolución para el tratamiento de grandes datasets de nubes de puntos 3D (es)
by Alberto Jaspe Villanueva
co-advised with Javier Taibo Pena (UDC, Dpt. Enxeñería Civil)
-> pdf (es)

Global illumination for point-based rendering ETIS

Iluminación global para render baseado en puntos (gl)
Iluminación global para render basado en puntos (es)
by Luis Omar Álvarez Mures
co-advised with Alberto Jaspe Villanueva (Italy, CRS4, Visual Computing Group)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1488553~S1*gag

Building a robot to autonomously traverse the whole area inside a perimeter ETIS

Construción dun robot que de xeito autónomo recorra toda a área delimitada por un perímetro (gl)
Construcción de un robot que de forma autónoma recorra toda el área delimitada por un perímetro (es)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1490803~S1*gag

Performance analysis of CUDA computation ETIS

Análisis de rendemento da computación con CUDA (gl)
Análisis de rendimiento de la computación con CUDA (es)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1490805~S1*gag

A tool for the creation and management of basketball moves and exercises ETIS

Ferramenta para a creación e xestión de xogadas e exercicios de baloncesto (gl)
Herramienta para la creación y gestión de jugadas y ejercicios de baloncesto (es)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1490808~S1*gag

2011

Performance analysis of CUDA 4.0 for multiple GPUs EI

Análise de rendemento multiGPU en CUDA 4.0 (gl)
Análisis de rendimiento multiGPU en CUDA 4.0 (es)
co-advised with Margarita Amor López (UDC, Dpt. Enxeñería de Computadores)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1473774~S1*gag

Design of a VPN-based deployment architecture with centralized configuration upon Pulsarent’s requirements ETIX

Deseño dunha arquitectura de despregue baseada en VPN e de configuración centralizada supeditada aos requisitos do produto de cartelería dixital PulsarRent (gl)
Diseño de una arquitectura de despliegue basada en VPN y de configuración centralizada supeditada a los requisitos del producto de cartelería digital PulsarRent (es)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1469501~S1*gag

2010

Parallel computation in a CPUs-GPUs heterogenerous environment ETIS

Computación paralela nunha contorna heteroxénea CPUs-GPUs (gl)
Computación paralela en un entorno heterogéneo CPUs-GPUs (es)
co-advised with Bruno Raffin (Inria Rhône-Alpes, Datamove team)
-> http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1460801~S1*gag

Teaching and Researching in Computer Science/Engineering

My research interests include High Performance Computing (HPC) and Computer Graphics.